Heikotus ja väsytys. Hirveää millaista tämä on taas ollu nyt eilisestä asti. Eilen illalla alkoi heikottamaan ja iski kamala väsymys, ihan kuin olis ollu kuumetta, ilman kuumetta tosin. Nyt se sitten on alkamassa taas, on olo kuin olis kuumetta, väsyttää ja tuntuu ettei jalat jaksais kannatella, mutta kuitenkin jaksaa.
Välistä se kuitenkin hetkellisesti helpottaa ja sitten on taas parempi olo kunnes se iskee taas... Onkohan tämä jälleen sitä minulle perinteistä ns. kevätmasennusta vaiko raudanpuutetta huonosta ruokavaliosta, kuka tietää. Todella inhottava olo.

Mutta! Tuo tyttö jaksaa minua kuitenkin aina piristää! Se on niin mielettömän suloinen ja söpö ja kaikkea! Ihan tajuton paketti! Siinä on kaikki puolet mitä voi vaatia... Ei sitä voi olla hehkuttamatta liikaa.

Meillä on tässä sellainen haaste päällä että minun pitää olla viikko tässä ns. sairaslomalla ja hän palkitsee minut joka päivä jotenkin niin kauan kuin maltan sitä pitää kunnes viikko on kulunut. Minusta jälleen erittäin hauska idea häneltä ja totta kai olen mukana, haluan nähä miten homma etenee :)
 

Minä rakastan sinua

Tuli tuossa sitten muuten pätkittyä hiuksiakin lyhyemmäksi... Tuli vain Kurmelini kanssa idea päähän että voisi sopia pikkaisen lyhyemmät ja vähän takkuiset hiukset kun näytin hänelle jotain vanhoja kuvia minusta jossa minulla oli sellaiset hiukset. Niinpä mie samana päivän sen teinkin ja nyt on tällaiset hassut hiukset. Vähän sais vielä kasvaa niin sitten on perfecto!

You make him happy