Hassua, minä en vain voi lopettaa ajattelemasta sitä. Se pyörii koko ajan minun päässäni menin minne tahansa tai tein mitä tahansa Aurinkotyttö kulkee mukana, päässä, valitettavasti päässä.

Minä sain kuulla nyt vähän varmemman oloisesti että se olisi muuttamassa ensi keväänä hieman lähemmäksi mikä todennäköisesti tarkoittaa sitä että voimme olla entistäkin tiiviimmin tekemisissä ja varmasti useammin kun nyt olisi edes mahdollista. Muutenkin kun tämä on niin sekava suhde ettei moni edes ymmärtäisi jos rupeasi selittämään sen tarkemmin.

Se soitti mulle tänään. Se oli ulkona ja kuulosti niin ihanan iloiselta! Hitsit, että minä tykkään sen äänestä, ihan mielettömästi ja siitä kuinka iloiselta se kuulostaa yleensä ja varsinkin kun saa noin vapautuneemmin puhua, tulee kamalan hyvä olo siitä.

Voisipa asiat olla vain niin että se istuisi nyt tuossa vieressä eikä minun tarvitsisi olla tätä kirjoittamassa ainakaan tässä muodossa. Voisin halata sitä ja pitää kädestä kiinni. Kaipaan sitä lähelleni koko ajan. Olisipa minulla siitä edes tuoksu kuva, koru ja kirjeet tuossa ovatkin, mutta tuoksu puuttuu.

Tänään sain nähdä jotain mikä minun pääni saisi uskomaan tämän asian olevan näin, että joku ihminen tykkää minusta todella. Onneksi se näytti sen, minä kun olen niin epävarma ihminen että vaikka sitä kuinka puhuisi niin toisinaan tulee sellainen olo että onko tämä silti totta... Ei minuun voi kukaan ihastua, ei ainakaan tuollainen tyttö kun Aurinko on. Aivan liian ihana ihminen, mutta nyt se on pakko kuitenkin sisäistää täysin. Eiköhän se tästä.

Suunniteltiin mahdollisesti että joskus tulevaisuudessa voisimme ottaa tatuoinnit, minulle kuu ja Aurinkotytölle toki aurinko. Sitten se ideoi että tuon kuun alle kanjeilla kirjailis sanan "Aurinko" ei ollenkaan pöllömpi idea sanon minä. Tuollaisia pikkujuttuja sen kanssa on hirveän kiva haaveilla ja uneksia. Tykkään.

Minulla on taas kauhea ikävä... Tässä minä vain sängyllä istun ja kirjoitan Aurinkotyttö mielessäni. Ei tästä koskaan eroon pääse, ainakin tietää miten paljon toisesta välittää kun jatkuvasti sitä ikävöi. Minun pitää varmasti tuo kuva kaivella esiin ja yrittää saada unta. Viime yö kun venähti jälleen sen tytön kanssa, en tosin voi valittaa :)

Voi kuinka minä tykkään siitä...