Huomasin tänään, tai havahduin what evah, että tuo minun nykyinen kasvojenhoitosarja ei taida oikein toimia tai sopia minulle... Tullut kuitenkin käytettyä kohta 5 kuukautta eikä mitään kummallisempaa muutosta ole ja kaiken muun lisäksi se poltteli naamaa aika ikävästi välillä, kun on niin herkkä iho =( Niinpä kävin tällä kertaa kaupassa ja ajattelin kokeilla että jospa vaikka ihan kaupasta saatavat tuotteet tehois paremmin kuin nuo typerät muka pädöt aineet! Ja sieltä sai sentään ainakin erittäin herkälle iholle tarkoitettuja aineita.

Toivottavasti tuo nyt sitten tehoaa... en jaksais näitä kasvoja vaikka toki paljon pahempiakin on, mutta kun itseään häiritsee niin se häiritsee =( Minulle kyllä pääasia on tässäkin että tuolle tytölleni kelpaan ja niinhän sekin hokee ettei niissä ole mitään vikaa ja pitää näistä kuulemma, mutta kun... =(

Sitten vielä havahduin siihen että minunhan pitää ruveta huolehtimaan näistä hiuksistanikin paremmin joten kävin hankkimassa shampoota ja hoitoaineen pitkille hiuksille! Tähän asti on vain tullu käytettyä muita mutta pitäähän sitä nyt näille tarkoitetutkin aineet olla että hiukset pysyy hyvässä kunnossa ja kun pitkistä hiuksista pitää kuitenkin pitää huolta erilailla kuin lyhyistä... johan nämä on kolme vuotta kasvanukin, joten aika sille on vähintäänkin hyvä.

Ja joo, mie olen harvinaisen miehekäs ”mies” ;D

Wäh, hitto kun tuo rakas osaa olla ihana... Se vain päivä päivältä jaksaa yllättää uudelleen ja uudelleen että miten voi olla noin hyvin minulle sopiva ihminen :o Se on todella uskomatonta. Sen kanssa on hirveä hauskaa edelleen, se kun on niin hirmusen hauska, tykkään niin paljon kun tyttö saa minut nauramaan.

Olen tuossa paljon miettinyt sitäkin kuinka hänet kihlaisi... Sekin kun tulee olemaan tässä edessä, vaikkei kyllä vielä ainakaan kahteen vuoteen, mutta hänen kanssa on tosi ihana suunnitella kaikkea tuollaista etukäteen :) Jonkunlainen visio siitä jo onkin, mutta sehän saattaa vielä muuttua useaan kertaan.

”Olet minun satuni, minun rakkaustarinani,
minun prinssini joka ei välitä vaikka merestä
tulleella tytöllä on jalkojen sijasta pyrstö”

Minusta tuo on jotenkin todella ihanasti sanottu!

Tuli myös tuossa jokunen aika itselleni ja tuolle tyttöselleni ostettua tuollainen taitettava koru, oli pakko kun se oli jotenkin niin meidän lainen, meille sopiva, meitä

1240511508_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuollainen se on, vaikka minusta se näyttää livenä ehkäpä paremmalle jopa :o