Jotenkin minua ärsyttää kun en osaa enään nykyisin kirjoittaa mitään enkä mihinkään... Ehkä minulla menee niin hyvin enkä siksi osaa kirjoittaa, koska sen olen huomannut että masennuskausina tms. tulee kirjoitettua selkeästi enemmän, ärsyttää toisinaan todella suunnattomasti.

Minua myös ärsyttää vanhat asiat jotka annetaan vaikuttaa nykyhetkeen tai että niistä revitään jotain huolta, koska menneet ovat menneitä, niitä ei voi muuttaa eikä niitä saa takaisin, ne ovat taakse jääneitä juttuja ja nyt on nyt! Damn! En tiedä, hirmuinen ärsytys tämänkin asian suhteen päällä, mie en vain jaksa tuollaista vaikka sekin kuuluu elämään, ei siinä mitään, häiritsevää vain toisinaan.

Muuten kyllä on mennyt hyvin... Ollaan jo kivan aikaa oltu tytön kanssa yhdessä ja vaikuttaa koko ajan vain paremmalta eikä ajatukset ole muuttunut mihinkään, rakastan sitä. Vaikka hän vähän liikaa stressaileekin turhilla asioilla välistä :) Aina hän on kuitenkin selvinny niistä yli mikä on todella hienoa, ylpeä olen tytöstäni.